Cele mai bune zicători

lucruri mari ce trebuie să faci! Și nu se gândească la ele la nesfârșit.
După 12 ani de căsătorie, soția mea mi-a vrut să invite o altă femeie la cină și un film.

Ea mi-a spus: „Te iubesc, dar știu că cealaltă femeie te iubește și-ar dori să-și petreacă timpul cu tine.“
O altă femeie, care a cerut soția mea să acorde atenție, a fost mama mea. Ea a fost o văduvă în ultimii 19 de ani.

Dar, din moment ce munca mea și trei copii a cerut de la mine toată puterea mea, am fost în stare să o viziteze doar ocazional.
În noaptea aceea i-am chemat să-i invite la cină și un film.

Se gândi o clipă, apoi a spus: „Eu chiar vreau acest lucru".
Vineri după locul de muncă, m-am dus în spatele ei și ușor nervos. Când mașina mea tras în sus în afara casei ei, am văzut-o stând la ușă și am observat că ea părea un pic nervos prea.

Ea stătea în ușa casei, a aruncat o haină pe umeri. Părul ei era ghemuit în zulufi, iar ea purta o rochie pe care ea a cumpărat pentru a sărbători ultima aniversare a nunții lor.

- I-am spus prietenilor mei că fiul meu va organiza o seară cu mine în restaurant, iar ei au fost profund impresionați, - a spus ea, stând în mașină.

Ne-am dus la un restaurant. Deși nu de lux, dar foarte frumos și confortabil. Mama a luat brațul meu și a mers ca și cum ar fi fost prima doamnă.

- Înainte, când erai mic, tot meniul am citit, - a spus ea.
- Deci, este timpul să plătească favoarea, - am răspuns.
Peste cină avem o conversație foarte bună. Pare să fie nimic special. Noi pur și simplu împărtăși cele mai recente evoluții în viața noastră. Dar suntem atât de ocupat încât târziu în film.

Când am adus-o acasă, ea a spus: „Încă o dată, voi merge cu tine la restaurant. Numai de data aceasta, te invit. "
Am fost de acord.
- Cum a fost seara ta? - Am întrebat soția mea când am ajuns acasă.
- Foarte bine. Mult mai bine decât mi-am imaginat - am răspuns.

Câteva zile mai târziu, mama mea a murit de un atac de cord masiv.
Sa întâmplat atât de brusc că am avut nici o șansă de a face ceva pentru ea.

Câteva zile mai târziu am primit un plic cu o chitanță de plată de la restaurant unde am luat cina cu mama mea. După primirea a fost atașată o notă: „Am plătit factura pentru a doua cină în avans. Dar nu sunt sigur că am putea lua cina cu tine. Dar, cu toate acestea, am plătit pentru două persoane. Pentru tine și soția ta.

Este puțin probabil că voi fi vreodată în stare să-ți explic ce înseamnă pentru mine că cina pentru doi, pentru care m-ai întrebat: Fiul meu, te iubesc.

Aveți grijă de părinții tăi! Ei sunt singurii care se bucură sincer la succesele și eșecurile tale griji. Fii cu ei mai des decât este posibil, pentru ziua în care acestea nu vor veni destul de neașteptat.