Clasificarea cele mai bune rimeluri (pentru review-uri)

Mascara - constituie o parte importanta a oricarei femei moderne. Fără ea, nici unul dintre sexului frumos nu sunt capabili de a crea o imagine completă a zilei sau seara, după gene lungi, expresive și elegant curbate face întotdeauna o femeie sa arate mai atractiv. Când selectați una dintre cele mai importante elemente ale esteticieni de sex feminin, în primul rând, este necesar să se acorde atenție calității sale, deoarece afectează nu numai aspectul genelor, dar, de asemenea, afectează sănătatea ochilor și a pielii.

astăzi cosmetice decorative de piață este plin de o gamă largă de produse, inclusiv abundența de care este foarte dificil de navigat și de a alege cea mai bună opțiune. Pentru a facilita acest proces carcasele au fost determinate pe baza analizelor și estimărilor pentru genele, oferind toate nuanțele necesare machiaj de înaltă calitate.

Locul 15: Bourjois volum ultra buclat Glamor - un produs clasic al celebrului brand-a prezentat o perie convenabil și o textură cremoasă minunat. Formula delicată oferă rimel pentru gene volum discret și lungime. Uniunea uleiurilor ușoare și polimeri asigură o stabilitate perfectă a toată ziua. Bourjois Volume Glamour curl ultra este ușor funcționează fără a irita chiar și ochii mai sensibile și este potrivit pentru persoanele care folosesc lentile de contact. Pentru ao îndepărta foarte ușor și convenabil prin mijloace convenționale, destinate pentru îndepărtarea ochi machiaj.

Locul 14: L'Oréal Paris telescopică Mascara Carbon Black - un produs inovator conceput pentru a crea un efect geana ultralong negru profund. minciuni sale secrete într-o textură cremoasă specială și o perie-pieptene unic, cu o mulțime de dinți, care sunt perfect separate si pieptanate de lovituri de bici, lungirea și ridicarea lor la baza. Presărat cu aplicator cu 4 rânduri de peri, ideală alocă cantitatea necesară de rimel pe întreaga lungime, afectând chiar și cele mai scurte gene. De asemenea, o parte din la L'Oréal Paris telescopică rimel negru include molecule de ceară, oferind o separare perfectă, și vitamina B5, cunoscut pentru proprietățile sale de îngrijire.

Locul 13: Max Factor False Lash Effect - cerneala, concepute pentru a obține efectul de gene false. Se dublează cantitatea de ridicare și de gene datorită formulei de lumină și o perie mare. Formula patentat Liquid Lash uniform straturi fiecărei gene de la rădăcină la vârf, conținute în carcasă și hrănește pantenol are grijă de ei pe tot parcursul zilei. În plus, cerneala nu este pătată și nu se năruie, și sunt absolut sigure pentru ochi, care s-au dovedit oftalmologi de cercetare.

Locul 11: Chanel Mascara Inimitabil Multi-Dimensionnel - produs cosmetic de la faimosul brand Chanel. promițătoare rapid și ușor de a face arata spectaculos si expresiv. Mascara conferă volum naturale izbitoare, bucle și alungește genele posibil, lăsând-o netedă și lucioasă. Prezența vitaminei B5 asigură hrana necesară pentru gene, astfel încât acestea să devină sănătoși. perie de silicon inovator asigură aplicarea uniformă a genelor de orice lungime, fără lipire și fără bulgări. Ca urmare, ochii incadrat de gene groase și luxuriante, care ar fi invidiați de orice star de cinema.

Locul 10: L'Oreal Voluminos Million Lashes Extra-negru - cerneală, o alungire maximă, oferind volum și de a face genele negre incredibile, bogate. Datorită periei din elastomer cu o multitudine de peri de diferite lungimi genelor vopsite și perfect separate de rădăcină la sfaturi, fara exces de vopsea și noduli. După aplicarea L'Oréal Million Lashes Volumul mare de ele devin pufoase, iar o grosime maximă voluminoase.

locul 9: Givenchy Noir Couture Mascara - Mascara, care afectează soluția funcțională și design: pensula este creat din cele trei sfere conectate între ele. O simplă mișcare a mâinii dă gene doar trei caracteristici importante - volum, lungime, o curbă spectaculoasă. În plus, utilizarea regulată a formulei specifice cuprinzând reducerea complexului de vitamine Lash Booster Expert complexe și trei tipuri de ceară, întărește și etanșează genele. Datorită infasoara-l ceară de albine dobândi curba grațios, și ceară minerală permite carcasei să alunece cu ușurință, oferind o separare perfectă.

locul 8: Max Factor Masterpiece Max definiție volum mare rimel - un produs unic proiectat pentru a face gene volum maxim, menținând în același timp lucioasa si matasoasa lor. Creșterea în volum de mai multe ori, de asemenea, are proprietatea de a diviza și vopsea peste gene de-a lungul întreaga lungime, oferindu-le o culoare saturată stabilă cu atenție. Datorită compoziției speciale a pigmenților gene nu sunt numai de culoare profundă, dar, de asemenea, un luciu lucioasă de lux. Mascara va arata foarte bine în ochii toată ziua, nu duș sau pete. Perie este proiectat astfel încât chiar și genele patate din jurul ochilor, crește vizual numărul lor. În plus față de toate acest produs cosmetic de la Max Factor este sigur pentru piele și ochi.

locul 7: Clinique High Impact Mascara - Mascara care conține baza de polimer, da imediat volumul maxim, fără a necesita aplicarea unor straturi suplimentare. Fluffy, pliat spectaculos, gene lungi face instantaneu ochii expresiv și captivant. Textura carcasei Gentle învăluie delicat fiecare genelor, 36% lungire, creșterea volumului și crearea ondulării la 26 de grade.

Locul 6: Lancôme „Définicils Celule Precious Mascara - Mascara pentru volum, are grijă și restabilește gene. Acesta include medicamentele extracte de celule de plante, de hidratare acid hialuronic, având arginină nutritiv aminoacizi și tonifiere Madecassoside ingredient activ. De asemenea, genele de etanșare complexe, peria rimelul este echipat cu special dezvoltat, care a fost proiectat pentru o aplicare ușoară și separare perfectă. Rezultatul nu dezamageste: gene luxuriante, moi, elastice și lungi separate. În plus, dezvoltatorii au redus la minimum riscul de pierdere de gene in timpul demachiere.

Fata de Définicils Celule prețioase Lancôme“Mascara este o actrita americana Dzhuliya Roberts

Locul 5: Yves Saint Laurent Mascara Volume effet Faux cililor Baby Doll - mascara cu efect de gene false, fapt ce mareste ochii datorită designului unic al periei de elastomer. Instrumentul prevede lungire a genelor, volum și culoare intensă. Pe scară largă distanțate peri dense atunci când sunt aplicate pentru a crește cantitatea de rimel, în timp ce peri subțiri spațiate strâns izolate și atașat la o lungime scurtă a cililor. În acest caz, este foarte stabil și bine separate.

Locul 4: Beneficiu sunt reale - cerneala profesională de mai mulți ani, sunt extrem de populare în multe țări din întreaga lume. Acesta este capabil să dea genele un fermecător, negru profund lungi și densitate expresivă. Și Particularitatea sa este ideală îndoirea de separare și de cochetărie de blocare. Formula unica rezistent pastreaza genele pe tot parcursul zilei, fara a avea nevoie și de duș. Perii periei este ușor înclinată, care permite să picteze peste genele de la baza pana la sfaturi, schimbul de minunat, care se extinde și răsucirea lor. Studiile arată că, după aplicarea rimelului Beneficiu sunt reale 94% dintre femei au raportat creșteri dramatice lungimea și volumul de gene.

Locul 3: Le Volume de Chanel Mascara - Mascara de la faimosul brand care ofera volum instant, lungime și gene bogate de culoare doar o singură atingere. perie inovator, brevetat sub numele de fulgelor Brush, a aranjat aleatoriu peri lungi și scurte, care sunt separate și pictează cu grijă peste fiecare genelor. Formula unica rimel maximiza etanșări și se extinde lor. pot fi aplicate în condiții de siguranță în mai multe straturi, fără teama de a obține efectul „picioare de paianjen“ pentru a obține rezultate maxime Le Volume de Chanel Mascara.

Locul 2: Guerlain cililor D'Enfer Mascara - înăsprire rimel pentru volum, din care secretul constă în perie cu peri trehpolimernoy incrucisate. În plus față de crearea fină de îndoire mijloace asigură ingrosare, lungirea, creșterea și separarea temeinică a genelor, precum și de atenuare și de întreținere, care asigură o formulă condiționare. Oftalmologi au recunoscut sale hipoalergenice și complet sigure. sticla de aur compact, gravate cu numele de brand, are un aspect elegant și ușor încape în orice geantă. Producator mulțumit fanilor delicat parfum parfumat, care este dominat de note de trandafir, piersica, iasomie si mosc alb. Prezentat rimel în două nuanțe: Noir și Violet.

Premiul 1: Lancome Hypnose stele Mascara - Mascara, o formulă specială care asigură un impact maxim vizual si de ingrijire de inalta calitate. Compoziția unică, contribuind la întărirea becului și creșterea genelor, a prezentat un densificator inovatoare Lash complexe. Acesta conține arginină aminoacizi și extracte de celule de plante, în special mere, sunt cunoscute pentru efectul lor de reducere. Designul special al periei, prezentat într-o nouă formă de spirală poate distribui uniform rimel din rădăcini la vârfurile genelor, separate cu grijă și prokrashivaya fiecare dintre ele. Cerneala se atașează gene de lungime impresionantă, volum, și creează un efect lucios, sintetizeazã de îndoire.