Fantoma de la Red River, și recenzii ale recenzii de film

Rezultatul: un puternic, deși poveste absolut banală de groază mistică, are loc în cadrul „grație“ watchable eforturilor dedicate ale operatorului și actorii.

Așa cum încă mai trăiesc în minunata „hruschobe“. În acest beton plictisitoare uniformitate chiar case, să nu mai vorbim de un alt gunoi nobil. Unii gândaci. O altă arhitectură lucru istoric. Broaste, Hacienda, reviste vechi pulbere. Există în cazul în care chefuri. mireasa Înșelat, proprietarii criminali, contingentul mladentsy- nebotezat de locuitori sunt foarte diverse. Acolo personaje cu adevărat legendare, cum ar fi fantoma Keyt Betts Tennessi.Istoriya.

Așa cum este cazul în nouă din zece din thriller-ul mistic, contururile finale ale unui secrete de familie sumbre, participanții care timp de mai mulți ani încearcă să falsifice că nimic nu sa întâmplat, dar lipsa lui de principii și forțe din altă lume conformismul numai mânie cu viziunea lor alb-negru, permițând unic pentru a distinge între bine și rău.

Și latifundiarul nobil Dzhon Bell din Tennessee, tatăl familiei și pilonul comunității locale (Sutherland), a fost destul de neglijent pentru a intra într-o dispută de proprietate, cu unele Betts (Brown), vrăjitoare recunoscut. Ca urmare, o instanță biserică să-l defăimeze în întregul cartier ca un cămătar, iar vrajitoarea nu a fost mulțumit cu o victorie morală, în sala de judecată a promis moartea Bella si familia sa. Curând, blestemul are efect: cu fiica mai mare, frumusete Betsy (Hurd-Wood), o forță invizibilă trage capacele pe timp de noapte.

Costume de teatru thriller despre un exorcist lasă mai multe întrebări decât răspunsuri. De exemplu: de ce avem nevoie de un alt program educațional despre viața de fantome? Donald Sutherland un actor bun sau unul rău?